Friday, April 10, 2009

傻瓜

很久以前读过 卡勒德‧胡賽尼 的 "放风筝的孩子" , 也看了 "贫民富翁", 很感动,也反映出我现在的心境。 再多几个小时就要走了,怎么心情是那么的复杂。假期到了,240 个小时, 会想些什么,决定些什么,真的是没有答案的答案吗?Melb 回来后,我欠大家一个交待,他们看穿了我,陪我走完了那条路,回头与否,故事要怎样写下去,看来只有我自己知道。

走吧,傻瓜, now or never。

Happy Easter everyone.

2 Comments:

Blogger Wisely said...

好弟弟,你並沒有欠大家一個交待,也無需絞盡腦汁去給大家一個令人滿意的交代。作爲朋友,我們只希望你能夠生活得幸福快樂,所以無論你最後有什麽決定,我們都一樣會站在你身邊送上無限的支持與祝福。

祝賢弟復活節快樂!=]

6:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Be yourself. You are who you are. You have the power to decide for how your life will turn out. Exercise good judgment and you will be blessed with what you desire. Even if you don't succeed now, do not give up. Persistence will reward. Experience will only make you wiser, as long as optimism remains. Be happy and good luck.

2:50 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home